بازار پردیس 1 کیش

نقشه و معرفی بخش های مختلف

این پاساژ از 2 طبقه تشکیل شده و دارای 228 غرفه است که معماری آن را به صورت مثلثی طراحی کرده اند. این نوع معماری باعث شده که مسافران و مشتریان بدون این که احساس خستگی کنند  بتوانند تمامی واحد ها را مشاهده نمایند. در غرفه های پاساژ پردیس 1 محصولات مختلفی مثل کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، موبایل و لوازم جانبی، کامپیوتر و ... را ارائه می دهند، همچنین چند دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی، نمایندگی لوازم خانگی، شعبه بانک های دولتی و خصوصی و ...  هم از امکاناتی است که این بازار را منحصر به فرد کرده است. با مراجعه به سایت معتبر مستر بلیط می توانید برای خرید بلیط کیش اقدام نمایید و سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

 در این بازار رستوران ها و چایخانه های سنتی و قدیمی وجود دارد که با محیط آرام و دنج به مردم خدمت رسانی می کنند. پاساژ پردیس 1 و 2 با تونلی خیره کننده به هم وصل می شوند. در این پاساژ می توان کالاهای با کیفیتی را با قیمت های مناسبی خریداری نمود . اگر شما با وسایل نقلیه شخصی راهی این پاساژ شوید به راحتی می توانید ماشین خود را داخل پارکینگ قرار دهید و حتی از اقامتگاه های آن جا هم نهایت استفاده را ببرید.

شرایط بازدید

همان طور که متوجه هستید پاساژ ها از ساعت کارهای مشخصی برخوردار هستند، بنابراین زمانی که تصمیم می گیرید برای خرید راهی پاساژ پردیس 1 شوید می توانید از ساعت 9 تا 10 شب خرید های خود را در بازار انجام دهید، اما توجه داشته باشید که از ساعت 1 تا 5 تایم استراحت کارکنان پاساژ است.

شرایط بازدید

آدرس  و مسیر دسترسی با وسایل مختلف

برای راهی شدن به جزیره کیش راه های دسترسی مختلفی وجود دارد. بسیاری از افراد از وسایل حمل و نقل عمومی مثل هواپیما بهره می برند، چرا که می توانند در سریع ترین زمان ممکن به قصد مورد نظر برسند، از این رو شما هم می توانید برای تهیه بلیط به سایت مستر بلیط مراجعه نمایید و بلیط هواپیما کیش را خریداری نمایید و زمانی که به مقصد رسیدید با استفاده از تاکسی و ون هایی که آن جا قرار دارند به پاساژ پردیس بروید. عده ای دیگر هستند که لذت مسافرت با ماشین های شخصی را از دست نمی دهند و هنگام مسافرت از ماشین های خود استفاده می کنند. از این رو می توانید زمانی که به کیش رسیدید به میدان پردیس بروید در ان جا به راحتی می توانید این پاساژ را بیابید.


https://mrbilit.com/mag/pardis-1-shopping/

Comments

Popular Posts