مرکز خرید کوروش تهران

 در سال های دور و زمان های گذشته که مردم به نسبت امروز، در جوامع بسیار کوچک تر زندگی می کردند؛ خرید و فروش تنها با هدف رفع نیاز انجام می شد. با رشد فزاینده جمعیت این مسئله از حالت پیشین خود به طرز قابل توجهی فراتر رفت. ما در عصر حاضر تنها به خرید مایحتاج و اقلام ضروری بسنده نمی کنیم؛ که البته جدای از درست یا غلط بودن، باید آن را یکی از ویژگی های برجسته سبک زندگی انسان مدرن دانست. در هر صورت و صرف نظر از این بعد باید عنوان کرد که حالا مراکز خرید حتی می توانند جزو مهم ترین جاذبه های یک شهر یا کشور باشند. اگر به برخی از شهر های شمالی سفر کرده باشید؛ متوجه می شوید شمار زیادی از جمعیت توریست ها تنها به قصد دیدن کردن از فروشگاه های بزرگ یا پاساژ های معروف، مقصد مورد نظر شان را انتخاب کرده اند. به شکل اهمیت این مراکز دیگر تنها به بعد اقتصادی شان محدود نمی شود و می توان آن ها را در زمره اماکن گردشگری نام برد. تهران، پر جمعیت ترین کلان شهر ایران است که از حیث و جو شعبات فروشگاه برند باید آن را سرآمد دیگر نقاط بدانیم. خیلی از مردم در موقعیت های مختلف ترجیح می دهند برای خرید کردن، مسافت طولانی را از نواحی دور و نزدیک طی و از مجتمع های تجاری مشهور پایتخت جنس مورد نظر شان را تامین کنند. مجله مستر بلیط در این بخش، به یکی از معروف ترین ها که احتمالا بار ها نامش به گوش تان خورده می پردازد. برای آشنایی کامل با مرکز خرید کوروش تهران تا انتها مطلب همراه مان باشید.

تاریخچه

تاریخچه مرکز خرید کوروش تهران

گروه صنعتی بزرگ گلرنگ که نامی آشنا در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی به شمار می آیند، و از مهم ترین هلدینگ ها در زمینه کاری خود است؛ از سال 1388 پروژه ساخت و ساز مجموعه کوروش را آغاز کرد. پس از گذشت 5 سال بالاخره فضا آماده بهره برداری شد و در 16 شهریور ماه 1393 به طور رسمی افتتاح گردید. مسئولیت احداث نیز به طور اختصاصی به شرکت گلرنگ سازه تعلق داشت. محوطه ای به وسعت 9500 متر مربع در شش طبقه و در غرب تهران، که از پر ازدحام ترین مناطق شهری نیز هست. نکته شنیدنی دیگری که درباره پاساژ بزرگ تهران وجود دارد، به نمای ظاهری آن مربوط می شود. عمدتا شکل خارجی سازه ها بر عهده همان شرکتی ست که پروژه ساخت را در دست دارد؛ منتهی کوروش مال برای این موضوع یک قرارداد جداگانه تهیه دیده بود. شمایل تماما شیشه ای ساختمان آن را در دسته زیباترین ها در نوع خود قرار داده است.

آدرس و راه های دسترسی

اگر در شهر تهران زندگی می کنید استفاده از خودرو شخصی و گذر از مسیر بزرگراه های همت، آبشناسان، لشگری و یا حکیم گزینه های مناسبی برای معرفی به شما هستند. همچنین سوار شدن به مترو خط ارم سبز و یا صادقیه، ایستگاه های تاکسی میدان های تجریش و ونک نیز پیشنهاد خوب و به صرفه تری به حساب می آیند. علاوه بر این ها اگر از شهر ها و استان های دیگر به پایتخت می آیید؛ تهیه یک بلیط قطار تهران یا استفاده از اتوبوس مورد مطمئنی خواهد بود که ارزان هم تمام می شود. پس از رسیدن به شهر برای مسیر یابی دقیق تر اپلیکیشن های مخصوص تلفن همراه کمک های بزرگ و مفیدی هستند.

نشانی: تهران، بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع فرهنگی-رفاهی و تجاری کوروش.


https://mrbilit.com/mag/kourosh-mall/

Comments

Popular Posts